Najczęściej zadawane pytania

Pytania ogólne 

Jestem sprzedawcą lub gastronomem. Od jakiej ilości jednostek otrzymam dodatkową zniżkę?

Nasze ceny są bardzo konkurencyjne. Z tego powodu, możemy ofiarować dodatkowe zniżki jedynie przy zamówieniach większych jak 5 jednostek.
Jeśli chcieliby Państwo indywidualną ofertę, na samym dole naszej strony mają Państwo link Oferta (Offer)

Czy mogę osobiście odebrać towary?

Niestety, odbiór nie jest możliwy. Jesteśmy internetowym dostawcą, bez sklepu detalicznego. Z tej przyczyny opłaty za przesyłki są bardzo korzystne.

Kto jest dostawcą hokery-barowe.pl?

Przy zakupach przez Internet zawsze istnieje kwestia zaufania. Firma CLP Trading GmbH z siedzibą w Bielefeld istnieje od wielu lat i jest ustanowiona w handlu online. Znajdą Państwo więcej informacji o naszej firmie pod adresem www.clp-trading.de.

Informacje prawne o zawarciu umowy.

Prezentacja naszych produktów w sklepie online nie stanowi prawnie wiążącej umowy, jedynie katalog online bez zobowiązań. Poprzez kliknięcie przycisku Send order (Wyślij zamówienie) Państwa zamówienie na produkty będące w koszyku staną się wiążące. Potwierdzenie otrzymania zamówienia zostanie wysłane razem z przyjęciem zlecenia poprzez automatyczny E-mail natychmiastowo po wysłaniu. Poprzez ten potwierdzający E-mail umowę sprzedaży uważa się za zawartą.

Wysyłka

Jakie są koszty wysyłki dla mojego zamówienia?

Zawsze staramy się, aby utrzymać jak najniższy koszt przesyłek. Dlatego, koszty wysyłki za sztukę są bardzo niskie.
Koszty wysyłki znajdują się w opisie produktu obok terminów dostaw.

Jak dokonywana jest wysyłka?

Towary są w magazynie, a w związku z tym gotowe do wysyłki tego samego dnia, (jeśli COS lub zaliczka jest wykonana w dniu otrzymania pieniędzy). Wysyłamy poprzez DPD.

Czy dostarczacie również za granicę?

Oczywiście, dostarczamy również za granicę. Kraje dostawy wraz z odpowiednimi kosztami wysyłki znajdują się w odpowiednich opisach produktów. Niestety, wysyłka możliwa jest tylko do wymienionych tam krajów.

Co się stanie, jeśli będę nieobecny w domu podczas dostawy?

Towary dostarczane są przez DPD. Znajdą Państwo czas dostaw w odpowiednim opisie produktu. Niestety, nie jesteśmy w stanie podać dokładnej godziny dostawy, ponieważ zależy to od trasy zaplanowanej danego dnia przez serwis dostarczający.
Jeśli jednak, nie są Państwo o danej porze obecni w domu, NIE STANOWI TO PROBLEMU. Serwis dostarczający dokona aż do trzech prób dostarczenia towaru, zostawiając za każdym razem awizo w skrzynce pocztowej. Mogą Państwo również osobiście skontaktować się z serwisem dostarczającym, aby umówić się na konkretną porę.

Płatność

Jakie metody płatności są dostępne?

Mogą Państwo zapłacić gotówką przy odbiorze (plus 19.90 Euros), zapłacić z góry lub poprzez Paypal.

Jestem kupcem z zagranicy i mam Numer Identyfikacji Podatkowej. Czy mogę dokonać zakupu bez VAT-u?

Jeśli posiadają Państwo firmę w jednym z krajów UE oraz Numer Identyfikacji Podatkowej, mogą Państwo dokonać zakupu nie płacąc za niemiecki VAT.
W takim przypadku, normalnie dokonują Państwo zakupu poprzez nasz sklep. Prosimy wpisać Numer Identyfikacji Podatkowej w pole Comment (Komentarz) i sfinalizować zakup.
UWAGA: Ceny w koszyku stale ukazują ceny razem z VAT-em. Jednakże w momencie zakupu otrzymają Państwo od nas fakturę bez VAT-u. Pilnie prosimy zaczekać na tą fakturę przed dokonaniem opłaty!

Gwarancja

Czy jest jakaś gwarancja na zakupione towary?

Oczywiście, przyznana jest pełna gwarancja na dwa lata.